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Fünf Paper des Lehrstuhls bei der ACR-Konferenz 2023 angenommen

Fünf Paper des Lehrstuhls für BWL, insb. Marketing wurden für die Association for Consumer Research Conference (ACR) angenommen und werden im Oktober auf der Konferenz in Seattle präsentiert. Die ACR stellt eine der wichtigsten Konferenzen im Bereich der Verbraucherforschung dar.

Nähere Informationen zur Konferenz erhalten Sie hier.

Folgende Paper wurden angenommen:

Buchbauer, T. & Winhuysen, A.-K. (forthcoming). A Two-Sided Coin: Investigating the Differential Moderating Effects of Face Consciousness on Luxury Value Perception. Advances in Consumer Research, Vol. 51.

Gier, N. R. & Harms, R. (forthcoming). Taste is Influenced by Individualizing Moral Concerns – A Controlled Sensory Laboratory Experiment on the Taste of Moral. Advances in Consumer Research, Vol. 51.

Marx, T., Harms, R. & Fröbel, L. (forthcoming). The Push-Pull-Mooring Model of Service Switching: A Meta-Analysis. Advances in Consumer Research, Vol. 51.

Harms, R., Eberhardt, T., Fröbel, L., Spelsiek, J. & Kenning, P. (forthcoming). Investing for a Sustainable World: Push-Pull-Mooring Factors of Consumers’ Sustainable Investments. Advances in Consumer Research, Vol. 51.

Witte, J., Kenning, P. & Brock, C. (forthcoming): Look before you leap – An empirical analysis on why Dark Patterns are not (absolutely) beneficial, in: Advances in Consumer Research, Vol. 51.

Kategorie/n: WiWi-Marketing-Aktuell
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